OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en Operation manager. Kunden startar upp ett nytt hus som innebär en lagerflytt av verksamheten till större lokaler där du blir högst delaktig. Här kommer du få chansen att vara lagerchefens högra hand och på sikt ta mycket ansvar.
Tjänsten är en tillsvidareanställning och innebär en anställning direkt hos kund. Verksamheten ligger på Södra Stigamo.
Om tjänsten
Som Operation Manager arbetar man tätt med lagerchefen samtidigt som man arbetar mycket mot kund. Relationen mellan kund och Operation Manager är otrolig viktig, att se till kundens behov och krav är fokus i denna roll samtidigt som det interna flödet kontinuerligt analyseras.
Det finns stora möjligheter att på sikt växa inom bolaget, därför är det viktigt att du som söker är driven och engagerad.
Dina arbetsuppgifter
Dina främsta uppgifter kommer vara att analysera verksamheten in house samtidigt som du löpande kommer arbeta med att effektivisera och utveckla verksamheten framåt. Att ta fram KPI:er och arbeta aktivt med rapporter är en del av vardagen.
Du kommer även leda, fördela arbetsuppgifter samt coacha Teamledarna i huset.
Vad vi söker
Krav:
- Du behöver vara en analytisk person.
- Vara drivande och ta egna proaktiva initiativ.
- Flytande skrift och tal i både engelska och svenska
Meriterande:
-Tidigare erfarenhet av implementering
- Erfarenhet av kundkontakt
- Logisitkerfarenhet
- Arbetsledare där du haft personalansvar eller KPI-ansvar
- Ansvar över arbetsmiljö
Erfarenhet väger inte lika mycket som de personliga egenskaperna. Vi söker dig med rätt inställning och med rätt engagemang.
Om Pokayoke
Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av.