Operational Administrator till Great Place to Work-bolag

Operational Administrator till Great Place to Work-bolag

Arbetsbeskrivning

Axactor Sweden är ett certifierat Great Place to Work-företag! Vi söker nu flera drivna och noggranna Operational Administrators till 3PC Backoffice, för att stärka Axactors svenska team. Tveka inte att skicka in din ansökan - vi kan garantera dig en grymt spännande resa!

Jobbeskrivning
I rollen som Operational Coordinator på 3PC Backoffice ansvarar du för:
- Inkommande och utgående posthantering
- Handlägga post från myndigheter
- Handläggning av skuldsanering
- Stötta handläggare med varierande administrativa arbetsuppgifter

Tjänsten är på heltid och placerad i Göteborg, i våra nya, fina lokaler. Arbetstid är måndag-fredag 08:00 - 17:00. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader. Du rapporterar till Department Manager 3PC.


Om dig
För att trivas i rollen som Operational Administrator tror vi att du är en fena på administration. Vi ser gärna att du är en person som värdesätter noggrannhet och brinner för att ge förstklassig service. Har du erfarenhet från inkassobranschen är det meriterande. Du ingår i ett härligt team där ert fokus tillsammans är goda resultat, nöjda kunder och en hög servicenivå.


Du talar och skriver svenska obehindrat och hanterar det engelska språket flytande i tal och skrift. Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition, noggrannhet och positiv inställning är a och o. Vi värdesätter personliga egenskaper som stämmer överens med våra värderingar passion, förtroende och proaktivitet.

 

Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan senast den 3 november 2021. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt gör kreditupplysning som en del i rekryteringsprocessen.


Om oss
Axactor Sweden är ett certifierat Great Place to Work med en medarbetarnöjdhet på 95% (undersökning från september 2021). Vi är ett modernt och internationellt inkassobolag, som sticker ut ifrån mängden. Sedan vi startade 2015 har vi utmanat inkassobranschen, som många uppfattar som långsam och stel, med våra värdeord; passion, förtroende och proaktivitet som är med oss i allt vi gör. Att inkassobranschen har en fortsatt viktig roll i dagens samhälle är något vi bara blir mer och mer övertygade om. Vi arbetar dagligen med att hjälpa människor i en tuff situation men också, och framförallt, hjälper vi företag att få betalt för sitt slit. Ett företag med höga visioner och ambitioner som ständigt vill förbättra och ligga i framkant med smarta system och digitala verktyg — det är vi!

Axactor finns i hela sex länder; Sverige, Norge, Finland, Italien, Tyskland och Spanien med över 1200 anställda. Vårt svenska kontor ligger i Göteborg, där vi sitter i moderna, fräscha lokaler i Nordstan. Viben på kontoret är präglad av en tydlig företagskultur; alltid energifylld och peppig till max! För att förstå vad vi menar; spana in vår Spotify-lista som går varm på kontoret i tid och otid, men mest på fredagar då det givet är lite mer partykänsla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axactor Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 20 november 2021

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024