Operational Agent Support

Operational Agent Support

Arbetsbeskrivning

Säljsupport inom fordonsbranschen – Operational Agent Support
Har du erfarenhet inom kundtjänst, ordersupport eller försäljning? Är du en strukturerad person som brinner för service, har tidigare systemkunskap och bakgrund inom bilbranschen? Då kan rollen som Operational Agent Support vara något för dig!
Vi startar upp ett nytt team med uppdrag att stödja och hjälpa vår kunds Agentnätverk att effektivt hantera olika processer relaterade till sin fordonpark.
Teamet kommer att arbeta med ”framtidens bilförsäljning” och med en ny process för försäljning och bilhantering. Support kommer att ges till Agentnätverket.
Arbetsuppgifter
Som Operational Agent Support hjälper du Agentnätverket i processen med all bilhantering.
Du förväntas bland annat ta om hand:
Fordonsbeställning, leverans och registreringsfrågor
Support med ordrar, orderändringar och leveransfrågor
Assistera Agentnätverket i sin online-resa
Hantering av produktfrågor och logistikfrågor
Arrangera bilöverlämningar, tidsbokningar och dokumentation
Säkra orderprocessen från fabrik till Agentnätverket
Remarketingaktiviteter
Hantera och administrera Agentnätverkets bilflotta
Hantera både externa och interna bilar (inklusive demobilar, centrala poolbilar och pressbilar)
Supportera med fakturafrågor från Agentnätverket



Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en stjärna på kommunikation, säljargumentation och ett gott kundbemötande. Du arbetar strukturerat och har hög administrativ förmåga samt erfarenhet av ordersupport, säljsupport eller fleet support. Du kan prioritera ärenden på ett bra sätt. Som kollega har du god samarbetsförmåga och bidrar till teamets positiva utveckling.
Erfarenhet från tidigare arbete i system såsom Salesforce eller liknande är ett plus samt erfarenhet inom försäljning. Positivt är även om du har tidigare erfarenhet inom eftermarknadsprocessen i fordonsbranschen och/eller om du har kunskap inom de juridiska områdena relaterade till konsumentskyddslagstiftningen. I den här rollen krävs att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat.
Vi erbjuder:
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos MSX med 6 månaders provanställning. Arbetstider är måndag till fredag 9-18 samt ca 1 lördag i månaden, kl 9-16. Arbetstiden är heltid.
MSX har kollektivavtal samt erbjuder friskvårdsbidrag. Placering är i Kista, Stockholm.
I det här teamet kommer du vara en del av ett nystartat team. Du kommer att vara en viktig del i att ska skapa ett positivt gäng med högt engagemang och goda resultat.
Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
MSX International är en global bransch-ledande leverantör av konsulttjänster och Business Process Outsourcing till fordonsindustrin med över 5000 medarbetare. I Norden är vi stolta över vårt team bestående av drygt 150 experter som levererar mätbara resultat med hög kvalitet. MSX investerar kraftfullt inom digitalisering för att öka vårt försprång som den ledande aktören i att supportera fordonsindustrin i en föränderlig tid. Tack vare vårt fokus på utveckling och kvalitet, växer vi snabbt och har de flesta biltillverkarna som kunder. MSX har fått flertal utmärkelser från biltillverkare för vårt arbete som leverantör från Volvo, Ford, Mercedes bland andra.

Kontaktpersoner på detta företaget

Account Manager Mikael Lundquist

Team Leader Mats Sporrong

Team Leader Mats Sporrong
0725-722990
TeamLeader Katrine Hansen

Account Manager Predrag Bojanic

Team Leader Mika Matero

Rekryteringsspecialist Ninni Andersson

Team Leader Per Bane

Team Leader Per Bane
0768-792012
Team Leader Per Bane
0768792012

Sammanfattning

Besöksadress

DRAKEGATAN 7
GÖTEBORG

Postadress

DRAKEGATAN 7
GÖTEBORG, 41250

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024