Operational Agent Support

Operational Agent Support

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Har du erfarenhet inom kundtjänst, ordersupport eller försäljning? Är du en strukturerad person som brinner för service, har tidigare systemkunskap och bakgrund inom bilbranschen? Då kan rollen som Operational Agent Support vara något för dig! Vårt team i Stockholm har i uppdrag att supportera och hantera bilsförsäljning för ett stort bilmärke. Teamet arbetar med en ny process för försäljning och bilhantering och supporterar agentnätverket i detta.

Arbetsuppgifter
Som Operational Agent Support hjälper du Agentnätverket i processen med bilhantering.
Du förväntas bland annat ta om hand:
* Fordonsbeställning, leverans och registreringsfrågor
* Support med ordrar, orderändringar och leveransfrågor
* Hantering av produktfrågor
* Arrangera bilöverlämningar, tidsbokningar och dokumentation
* Mötesbokningar och dokumentation
* Logistikfrågor kring bilar
* Hantera registreringsprocessen av bilar
* Hantera och administrera Agentnätverkets bilflotta
* Hantera både externa och interna bilar (inklusive demobilar, centrala poolbilar och pressbilar)
* Hantera orderprocessen för bilar från fabrik till slutkund
* Bistå med frågor kring fakturafrågor från kunder


Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en stjärna på kommunikation, säljargumentation och ett gott kundbemötande. Du arbetar strukturerat och har hög administrativ förmåga samt erfarenhet av ordersupport, säljsupport eller fleet support. Du kan prioritera ärenden på ett bra sätt och har tidigare erfarenhet inom eftermarknadsprocessen i fordonsindustrin. Som kollega har du god samarbetsförmåga och bidrar till teamets positiva utveckling. Vi ser det även som ett plus om du har kunskap inom de juridiska områdena relaterade till konsumentskyddslagstiftningen. I den här rollen krävs att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat.

Vi erbjuder:
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos MSX med 6 månaders provanställning. Arbetstider är måndag till fredag 9-18 samt ca 1 lördag och söndag i månaden, kl 9-16. Arbetstiden är heltid.
MSX har kollektivavtal samt erbjuder friskvårdsbidrag. Placering är i Kista, Stockholm.

Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2024
  • Ansök senast: 12 april 2024

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024