OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer än 30 länder världen över med 19 500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I norden har BNP Personal Finance verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med totalt ca. 300 medarbetare. I Sverige används varumärket SevenDay Bank gentemot kunderna där affärsidén är att erbjuda enkla, prisvärda och lättillgängliga lån- och sparprodukter till konsumenter.Hos SevenDay Bank arbetar du i ett företag med goda resultat, höga ambitioner och en solid tillväxt. Med en kultur som är resultat-driven och transparent är det en flexibel arbetsplats med nära relation mellan chef och medarbetare, samt en stark gemenskap. Just nu söker SevenDay en medarbetare till deras Customer Care & Retail Support team, välkommen med din ansökan redan idag!
Din roll
Vi söker dig som är i början av din karriär som vill få spännande erfarenheter inom finansbranschen. Du kommer att ingå i ett härligt team där du kommer arbeta nära SevenDays kunder och partners och få en bred insyn och kunskap i både krediter, sparande, försäkringar och lån. Du kommer hantera inkommande ärenden där du leverera högkvalitativ service till SevenDays kunder och partners. SevenDay befinner dig i en föränderlig fas där du även kommer ha möjlighet att påverka och utveckla deras arbetsrutiner.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ta emot inkommande samtal och hantera ärenden från befintliga kunder och partners.
Administrera och uppdatera kunddata.
Administration kopplat till ärenden inom krediter, lån, försäkring och sparande.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstidOmfattning: Heltid, kontorstid 08.30-17.00Placering: Stockholm, Kista (möjlighet till att jobba hemifrån cirka 2 dagar i veckan)Anställningsform: Tjänsten är ett konsultuppdrag på 12 månader via Clevry
Din profil
Vi söker dig som trivs att arbeta både självständigt och i team. Du har ett positivt förhållningssätt och är service minded. Du trivs i en kundorienterad roll då en stor del av arbetet kommer innebära att ge service till SevenDays kunder och partners via telefon och mail. Du har även ett flexibelt förhållningssätt och trivs i en föränderlig miljö.
Vi ser gärna även att du har:
Har tidigare erfarenhet av servicearbete, kundtjänst eller motsvarande
Är lyhörd och har en förmåga att snabbt kunna ta till dig nya eller förändrade instruktioner
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar SevenDay med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden