OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen
Som Operational Manager kommer du leda ett nyinrättat team som bemannar olika avdelningar på våra hotell i Stockholms innerstad. Varje hotell ansvarar för sin egen grundbemanning men behöver hjälp då medarbetare med kort varsel blir sjuka eller vid affärstoppar. Tillsammans med dina kollegor utgör ni en härlig arbetsgrupp av serviceproffs, och förutom att leda och utveckla ditt team är du poolens specialist på schemaläggning.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och rollen innebär arbete på såväl dagar som kvällar samt vissa helger.
Du rapporterat till Regional Manager Service Pool.
Vem du är
Du är en framgånngsrik ledare som med stor passion leder genom andra och du utvecklar såväl teamet som varje enskild medarbetare. Att arbeta i ett högt tempo i en föränderlig miljö där flexibiltet skapar förutsättningar ser du som motiverande och utvecklande.
Förutom ledarskap har du erfarenhet av schemaläggning för fler än en verksamhet eller avdelning. Och arbetsrätten är du såklart bekant med. Meriterande är om du idag arbetar som bemanningskoordinator eller konsultchef för något bemanningsföretag.
Personliga egenskaper vi ser som viktiga för rollen
I rollen som Operational Manager kommer du att ha många kontaktytor varför vi ser att du har lätt för att samarbeta med många och har en god kommunikativ förmåga. Du är strukturerad och noggrann med förmåga att koordinera. Som person är du positiv , drivkraftig och ser lösningar framför problem.
Ansökan och kontakt
Vi läser ansökningar löpande varför vi ber dig söka så snart du har möjlighet, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden slut. Om du har frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andreas Markne på andreas.markne@scandichotels.com.
Välkommen med din ansökan!
Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.
Delar du våra värderingar?
BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD