OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du att arbeta i en internationell miljö i ett företag med starkt fokus på tillväxt? Som operations manager kommer du att ansvara för den centrala organisationen för Enterprise kunder i Sverige. Vi är ett tight team med stort focus på kunder och tillväxt samt att utveckla vår leverans och relationer. Brinner Du för ständiga förbättringar och är kommunikativ då är detta tjänsten för Dig! Sök redan idag då urvalet sker löpande.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Stötta i anbudsprocesser med innovativa lösningar på service scope samt priser.
* Stötta och driva onboarding av nya kunder.
* Identifiera och föreslå marginal förbättringar genom att analysera det finansiella resultatet på en månadsbasis.
* Coacha och utveckla centrala teamet i Sverige
* Lokal kontakt för kundeskaleringar.
* Skapa och utveckla goda långsiktiga relationer med kund
* Leda och hantera förhandlingar både mot kund och leverantör
* Leda förändrings- och innovationsarbete.
* Säkerställa en bra efterlevnad inom kvalitet, hälsa, säkerhet och arbetsmiljö
För att lyckas och trivas i denna position bör du vara:
* Trivas att arbeta i en internationell organisation som är under stark tillväxt.
* Uppskatta förändringar samt vara bekväm med att arbete under stress.
* Förmågan att bygga starka relationer, både internt och externt och är kommunikativ
* Ledarerfarenhet med direkt personalansvar samt vana att leda genom andra
* Kunna självständigt och effektivt kunna fatta beslut.
* Dokumenterad erfarenhet inom ekonomi
* Relevant utbildning och har erfarenhet av serviceleverans, gärna från FM-branschen
För att lyckas i rollen är du lösningsorienterad med en god samarbetsförmåga. Du är ansvarstagande och tar egna initiativ. Vi värdesätter att du har ett stort kundfokus. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar, kommunicera samt skapa goda relationer är av stor betydelse.
Vi erbjuder en tjänst i ett glatt och sammansvetsat team i Norden, med omväxlande arbetsuppgifter i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och med placering i Stockholm. Resor inom Sverige ingår i tjänsten. Utvärdering sker löpande, och vi önskar ha din ansökan senast 2022-10-31
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta: Enterprise Operations director Johanna Nordström på tel 0725 74 64 12
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2021 27,0 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare