OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Operationell inköpare Adecco är världens största HR-partner.Vi har 6600 kontor i 70 länder över hela världen och en total omsättning på 170 miljarder SEK.I Sverige har vi 5000 anställda och är rikstäckande med ca 60 kontor.Vi arbetar som en komplett HR-partner med globala och lokala kunder inom områdena: Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Captial Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag som kan erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar och våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Du får en anställning hos Adecco och blir uthyrd till vår kund som i detta fallet är ett stort internationellt Telecom företag.Detta är ett heltidsuppdrag med start januari 2008. Vi vill att du är glad och positiv och känner stort ansvar för ditt arbete.Tidigare erfarenhet av inköp är meriterande. Arbetsuppgifter: Kundfakturering Diverse inköpsordrar Generell support till inköpare Vissa administrativa assistentuppgifter Krav: God administrativ erfarenhet och förmåga Noggrann God engelska i tal och skrift Önskemål: - SAP - Förståelse och erfarenhet av inköpsprocessen För att arbeta som konsult på Adecco bör du vara positiv, flexibel, ansvarstagande och intresserad av att arbeta med flera olika företag. Om detta verkar vara något för dig så kan du ansöka genom att registrera dig på Adeccos hemsida www.adecco.se Vi kommer att behandla inkommande ansökningar löpande så ansök gärna så fort som möjligt.