OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet inom kundservice och brinner för att leverera service? Söker du möjlighet att komma in på ett växande bolag där du får både utmana och utmanas? Då har vi en utmärkt möjlighet för dig!
Om Anyfin
Vi har hjälpt kunder att spara miljoner genom att omfinansiera dyra konsumentkrediter och ökat den finansiella hälsan med olika produkter i deras ekonomiapp! Men vi siktar högre: nya marknader, nya verktyg, nya produkter och nya sätt att förbättra och kommunicera med våra kunder om deras ekonomiska situation. Med andra ord: vi behöver fler hjärnor och hjärtan som är lika passionerade som vi är och vi hoppas att detta kan vara du!
Om tjänsten
I rollen som Operations Care Agent kommer du att jobba direkt med befintliga kunder i olika kanaler. Här besvarar du dagligen frågor och funderingar i chatt, mejl och telefon. Med tiden får du utökade ansvarsområden inom teamet och bidrar ständigt med att utveckla processer om hur Anyfin kan ta hand om kunder på ett ännu bättre sätt!
Vem är du?
- Kommunikativ, vet innebörden av att ge tydlig service i såväl skrift som tal!
- Tidigare erfarenhet från liknande roll inom kundtjänst eller support
- Du talar och skriver flytande Svenska, kan även kommunicera på Engelska
Vidare tror vi att du är flexibel person, rycker gärna in och ställer upp för teamet i vått och torrt. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö där saker och ting ständigt är under förändring. Du trivs bäst i en roll där du får förklara hur saker och ting hänger ihop, högt och lågt, och hjälpa kunder!
Vad kan Anyfin erbjuda dig?
- Mysigt kontor mitt i centrala Stockholm med trivsam företagskultur innefattande fredagsfrukost, AW´s och fyllda läskkylar
- Vara en del av ett tight och familjärt team med en stöttande Team Leader
- 30 dagars semester = tid för både fjällen och stranden
- Dator och mobil, är du team iPhone eller Android?
- Friskvårdsbidrag
- Givande och utvecklande arbete där du får chansen att påverka och utveckla vår kundupplevelse
Praktiskt
Arbetstider: Vardagar 8-17 eller 9-18
Plats: Stockholm City
Start: Januari 2022 med hänsyn till uppsägningstid
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Anyfin med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare på telefonnummer 076 213 5006 eller via mejl tom@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, customer service, customer support, customer care, support, service
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666