OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iobb är rekryteringsföretaget som verkar för att fler arbetssökande ska ta klivet in på arbetsmarknaden och stöttar företag att bredda sin rekrytering. iobb bidrar till en mer inkluderande arbetsmarknad och hittar stjärnor som vanligtvis faller bort i många rekryteringsprocesser.
Våra kunder är verksamma inom bland annat industri, logistik och kundtjänst. Våra uppdrag sträcker sig från Stockholm till Mälardalen, Jönköping och Göteborg.
I rollen som Operations coordinator stöttar du verksamheten med planering, säkerställer leverans och har kundansvar. Rollen innefattar även en stor dos av administrativt arbete. Du stöttar i rekryteringsprocesser under högintensiva perioder.
Vi söker dig som:
- har erfarenhet av rekrytering, bemanning eller matchningsarbete,
- har erfarenhet inom B2B eller kundansvar,
- har erfarenhet inom socialt arbete alt utbildning inom samhälls- och beteendevetenskap.
- har erfarenhet av administrativt ansvar,
För att passa i rollen ser vi att du tror på att alla har en plats på arbetsmarknaden, att du trivs med resultatorienterat arbete, är självgående och ansvarsfull samt trivs med att vara spindeln i nätet.
Vi sitter i moderna lokaler i centrala Sundbyberg. Visst distansarbete är möjligt utifrån verksamhetens behov.
Krav på B-körkort.