OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VEM ÄR DU
Våra kunder och hyresgäster förtjänar bästa tänkbara upplevelse när de vistas i vårt shoppingcenter, så vi letar efter dig som ser det som en självklarhet att erbjuda dem det. Du har stor passion för hållbarhetsfrågor och trivs bra när du arbetar med olika intressenter och har ett team omkring dig. Att lösa problem, ta egna initiativ och att vilja leda andra är också viktigt för att du ska trivas i rollen.
Vi ser att du har kunskap inom:
• systematiskt brandskyddsarbete (SBA) i kommersiell miljö
• ett affärsinriktat arbetssätt
• hållbarhet och att driva hållbarhetsfrågor i en kommersiell verksamhet
• säkerhetsarbete inom kommersiell verksamhet
Du har erfarenhet från att ha arbetat för verksamheter inom kommersiella fastigheter såsom shoppingcenter eller hotell. Vi ser gärna att du har en fastighetsteknisk bakgrund samt varit ansvarig för brand och säkerhet på din tidigare arbetsplats.
EN DAG I DITT LIV MED OSS
Som Operations Leader bidrar du till en förbättrad kundupplevelse i vårt shoppingcenter genom att säkerställa en trygg och säker miljö. Du samarbetar även med våra serviceleverantörer för att upprätthålla en hög nivå på driften där hållbarhet står i fokus.
Du kommer mer specifikt att arbeta:
• nära vårt Facility Management team (FM) för att säkerställa driften av fastigheten
• med uppföljning av säkerhet och utveckla den säkerhetsplan som finns
• med att säkerställa att det finns ett välfungerade samarbete med tex väktare, brand- och polismyndighet
• med utbildning och uppföljning av SBA
• med uppföljning och adminstration kring fastighetstekniska frågor
• med uppföljning gentemot uppsatta budgetmål
• med hållbarhetsfrågor och tillsammans med teamet säkerställa att vi levererar efter de uppsatta hållbarhetsmålen som finns
• som samordnare gällande processen för hyresgästanpassningar samt uppföljning av det arbetet
• som projektledare för projekt som drivs inom ditt område
I denna roll rapporterar du till vår Meeting Place Manager. Tjänsten är baserad i Linköping.
TILLSAMMANS SOM ETT TEAM
Ingka Centres skapar platser där människor älskar att mötas och gärna besöker om och om igen. Det finns många skäl till att besöka våra shoppingcenter – de är alltid tillsammans med ett IKEA varuhus och tillsammans med många inspirerande partners lockar de till sig många människor, varje dag. Som ett team arbetar vi för att skapa vi de bästa förutsättningarna för lyckade möten och upplevelser för alla inblandade på i -HUSET i Linköping!
Du kommer vara en del av det team som gemensamt driver den dagliga verksamheten för i-Huset. Teamet består av 4 personer och tillsammans bildar ni också den krisgrupp, som kommer hantera alla sorts kriser och problem som kan uppstå i shoppingcentret.
FRÅGOR OCH SUPPORT? LÅT OSS KNYTA KONTAKT!
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef (jessica.lundmark1@ingka.com), Meeting Place Manager. Tjänsten är baserad i Linköping.
Har du frågor kring rekryteringsprocessen kontaktar du Henrik Dreyer i rekryteringsteamet på Ingka Centres (henrik.dreyer@ingka.com).
Sista ansökningsdag är den 9.e januari. Vi behandlar ansökningar löpande så ansök gärna redan idag!
Varmt välkommen med din ansökan!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.