OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din främsta uppgift är att leda och utveckla vårt Call Center i Jönköping. För att lyckas med uppgiften har Du har tidigare arbetat i en ledande befattning med såväl budget- som personalansvar och är väl bekant med ekonomi och nyckeltal. Med din erfarenhet förstår du vikten av att skapa förtroendefulla relationer i såväl interna som externa kontakter. Som Operations Manager leder du sitens 100 anställda genom dina avdelningschefer.
Vi söker dig som har en akademisk utbildning i grunden, alternativt flera års relevant arbetslivserfarenhet. Du är en operativ ledare som motiveras av att utveckla och bygga upp nya avdelningar inom verksamheten. Vidare håller du hög kvalitet i ditt arbete och har förmåga att fatta snabba beslut. Vi värdesätter att ditt förhållningssätt är öppet, prestigelöst och samarbetsorienterat. Tidigare erfarenhet från Call Center branchen är meriterande.
Vi erbjuder dig en spännande roll med stort ansvar och en möjlighet att påverka både verksamhetens och din personliga utveckling. Du kommer att vara en viktig del av vår fortsatta framgång!