OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PS Partner är kandidaternas rekryteringsbyrå och uppdragsgivarnas partner. Vi tar ett helhetsgrepp om rekrytering, interim och HR-utveckling som gagnar våra kandidater och konsulter lika mycket som våra uppdragsgivare. Målsättningen är enkel – att hitta den perfekta matchningen och därmed få människor och organisationer att växa. Genom långsiktigt och nära partnerskap med både kandidater och uppdragsgivare tar vi hänsyn till fler värden än de uppenbara och skapar förutsättningar för den perfekta matchningen för varje uppdrag. Med våra ledord Mod, Engagemang, & Expertis, Respekt och Aktivitet nära hjärtat drivs vi av att alltid ge MERA, till våra uppdragsgivare såväl som till våra kandidater och konsulter.
PS Partner rekryterar och erbjuder interimskonsulter inom kategorierna Executive, Management & Specialist. Våra kunder finns i både små, medelstora och storföretag och vi är aktiva inom alla branscher. Vi har kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Läs mer om oss på www.pspartner.se
För kunds räkning söker vi nu en Interim Operations Manager för ett uppdrag på minst 6 månader. Du ingår i ledningsgruppen och rapporterar direkt till VD.
I rollen ingår bl a att:
• Representera VD i större projekt, transformation och dagliga frågor.
• Lösa situationer från ax till limpa genom ett coachande ledarskap. Du leder genom andra.
• Driva förändringsledning
Som person är du:
• Coachande
• Inlyssnande
• Prestigelös
• Tydlig och kravställande
• Lätt att jobba med och socialt kompetent
• Drivande och skapar förutsättningar för att projekten ska gå i mål
Du har en akademisk examen samt är flytande i tal och skrift i svenska och engelska.
Vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta frida.olsson@pspartner.se