Operations Manager till Fogel & Partners

Operations Manager till Fogel & Partners

Arbetsbeskrivning

Fogel & Partners är en av Sveriges ledande rådgivningsfirmor inom strategisk kommunikation. Vi är verksamma på en internationell marknad och arbetar med både nordiska och globala kunder. Nu söker vi vår nya kollega till rollen som Operations Manager. Vårt nya kontor ligger på Birger Jarlsgatan i Stockholm.



Vi växer och söker nu en nyckelspelare till rollen som Operations Manager. En drömroll för dig som gillar att göra skillnad på riktigt och drivs av möjligheten att få ett stort eget ansvar och vara med där det händer!



Om rollen

Rollen som Operations Manager är bred och fokus kommer ligga på affärsstöd och administrativ support till partnergrupp och VD. En hybridroll, med allt från ekonomisk uppföljning och protokollförande vid styrelsemöten, till praktisk hands-on-resurs på kontoret som är fyllt av ett energiskt och hårt arbetande team av konsulter. Rollen omfattar även att planera och genomföra konferenser och event, men också att hantera löpande marknadsföring.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- ekonomisk uppföljning och stöd vid framtagande av rapporter
- marknadsföring på sociala medier och uppdateringar på hemsida och kundpresentationer
- planera och genomföra event och konferenser
- stötta och avlasta VD och partnergruppen med löpande administration
- äga ansvaret att bjuda in till möten, medverka i möten och föra protokoll
- HR-stöd vid onboarding av nya medarbetare
- administrera konsultutvärderingar etc.
- kontorsansvarig samt ansvar för inköp och avtal med leverantörer
- etablera rutiner för den löpande verksamheten och hantera policies och andra administrativa uppgifter


Vem är du?

Vi ser gärna att du har haft en liknande roll innan och som drivs av möjligheten att få sätta rollen själv och möjligheten att påverka strukturen. För att lyckas hos oss och i rollen ser vi gärna att du har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska och är en god kommunikatör. Du är en van användare av Officepaketet och sociala medier som kanal för marknadsföring. Du har en strategisk förståelse och erfarenhet av analys och ekonomisk uppföljning.

Som person har du ett starkt engagemang och driv för att få saker gjorda och gör det med ett strukturerat arbetssätt och ett analytiskt sinne. För att trivas i rollen och framgångsrikt kunna hantera arbetsuppgifterna behöver du ha en administrativ ådra, hög servicenivå, vara flexibel och prestigelös. Du är en effektiv och professionell i ditt arbetssätt utan att tumma på kvalitet och noggrannhet. För att lyckas i rollen behöver du trivas i en föränderlig och entreprenöriell miljö och gilla att ta egna initiativ och driva ditt eget arbete



Om bolaget

Fogel & Partners är en av Sveriges ledande rådgivningsfirmor inom strategisk kommunikation. Våra medarbetare har många års erfarenhet av M&A, börsnoteringar och kriskommunikation, samt strategisk kommunikationsrådgivning till bolag och ägare. Vi är verksamma på en internationell marknad och arbetar med både nordiska och globala kunder. Fogel & Partners är Associate Partner till Finsbury Glover Hering. Nätverket ger våra kunder tillgång till över 500 kommunikationsexperter på 16 kontor över hela världen - bland annat i New York, London, Frankfurt, Bryssel, Berlin, Washington, Hongkong och Beijing.

Ansökan
I denna rekrytering har Fogel & Partners valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Therese Kraft. Vi intervjuar och presenterar kandidater löpande så vänta inte för länge med din ansökan.

Vi arbetar kompetensbaserat och använder oss av arbetspsykologiska tester som en del av urvalsprocessen. Allt för att säkertställa en fördomsfri och rättvis rekryteringsprocess.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Titel: Operations Manager

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2022
  • Ansök senast: 29 juni 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

22 november 2024