Operations Manager till kund inom media

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill anta en berikande utmaning som Operations Manager hos vår kund inom media. Vår kund är verksam inom callcenterbranschen. Det är en snabb och föränderlig bransch som kräver flexibilitet men framför allt stort fokus på att alltid ge den bästa servicen. Tjänsten som Operations Manager innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett av våra uppdrag inom media i Norrköping.

Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare. Du rapporterar till uppdragets Head of account and operations.

Dina praktiska arbetsuppgifter består bland annat av:


Personalansvar som innebär bl. a medarbetarsamtal och lönesättning
Operativt ansvar över nyckeltalen på siten i sthlm
Fakturering till uppdragsgivaren av utförda tjänster för månaden
Ekonomisk uppföljning två gånger per månad (uppföljning förgående månad med eventuell avvikelserapportering samt att mitt i månaden göra en uppskattning av innevarande månads resultat med eventuell avvikelserapportering)
Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren

Du är strukturerad, är initiativrik och fokuserad på att nå resultat. Att kunna jobba självständigt och vara stresstålig är en förutsättning för att du ska lyckas i rollen. Du har en naturlig entusiasm och engagemang att genom dina medarbetare nå och överträffa dina och deras mål. Du tycker om att se dina medarbetare växa och utvecklas.

Du har:


Erfarenhet inom kundservicearbete, försäljning och ekonomi.
En mycket god social och verbal förmåga.
God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap


Meriterande


Erfarenhet från Contact Center
Ledarutbildning
COPC-kännedom

Om jobbet

Region
Norrköping

Arbetstid / Varaktighet
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med 6 månaders provanställning, förtroendearbetstid.

Tillsättning sker snarast.

Lön / Förmåner

Lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Ansökan

Ansök snarast möjligt. Urval och intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 27 april 2017

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Team Manager - Linköping

Team Manager - Linköping

14 november 2024

Team Manager Kundservice

Team Manager Kundservice

11 november 2024