Operations Manager till Novare Interim & Recruitment!

Arbetsbeskrivning

Novare Interim & Recruitment grundades 2017 med visionen att erbjuda kompetent personal inom HR, ekonomi och administration. Genom engagerad personal som brinner för hantverket levererar vi pricksäkra matchningar och snabba resultat på våra kunders behov.

Novare Interim & Recruitment är en del av humankapitalhuset Novare och tillsammans är vi experter på allt som har med medarbetare och kompetens att göra. Det kan handla om att hitta rätt person till rätt plats men också om att systematiskt analysera företagets kompetensbehov och långsiktigt utveckla medarbetarna. Läs gärna mer om oss via www.novare.se


Söker du ett arbete med brett ansvar, stor variation och goda utvecklingsmöjligheter? Har du ett intresse för försäljning och relationsbyggade samt brinner för att skapa effektiva processer? Vill du arbeta i ett drivet och ambitiöst team med högt i tak på ett bolag med gott renommé – då kan du vara vår nästa kollega!
 
Om tjänsten
 
Vi växer och söker nu en Operations Manager. Rollen kommer att vara en rainmaker som ansvarar för bolagets processer inom vårt konsultområde samt för en stor del av våra kunder både inom vår konsult- och rekryteringsaffär. Som Operations Manager har du ett brett ansvar för försäljning och kundvård där du jobbar med att identifiera nya kunder, pipeline management samt strukturera upp bolagets befintliga kunder och prospekt. I detta ingår allt från ett första pitchmöte till att sedan förhandla och skapa lönsamma affärer. Vidare har du ett delansvar för våra anställda konsulter där du jobbar nära vår Head of People operations. Förutom ditt operativa arbete kommer du ha ett strategiskt ansvar och vara en del av och jobba nära bolagets ledningsgrupp. Du kommer bl.a. se över hur vi kan affärsutveckla våra produkter och processer.  Vårt team sitter i ljusa och smakfulla lokaler i centrala Stockholm tillsammans med övriga Novare gruppen.
 
Vem söker vi?
 
Vi söker dig som har ett stort intresse för försäljning och en stark entreprenörsanda. Vi tror att du trivs i en snabb och föränderlig miljö och känner starkt ägandeskap för dina uppgifter. För att lyckas i rollen är du rådgivande, utvecklingsorienterad och förtroendeingivande. Du är affärsdriven och bygger på ett naturligt sätt relationer till såväl kunder och kandidater som kollegor, med ett intresse och nyfikenhet för andra.
Novare Interim & Recruitment är ett värderingsstyrt bolag och för oss är det avgörande att du som person kan vara en bärare av våra värderingar. Därmed lägger vi stor vikt vid att du är prestigelös och har lätt att samarbeta med andra. Du gillar att kavla upp ärmarna och gör vad som krävs för att driva saker framåt.
 
Vad vi erbjuder
 
Arbetet i sig erbjuder stor variation och för rätt person även mycket goda utvecklingsmöjligheter där du kommer att ha goda förutsättningar att påverka din egen framgång.  Du får tillgång till ett stort kontaktnät såväl av kunder såväl som stora samarbetsytor internt. Vi är ett tätt sammansvetsat team med en “can do” attityd och som alla stöttar varandra - och ser fram emot att göra plats för en till!
 
Känns det här som en roll som skulle kunna passa dig? Då rekommenderar vi att skicka in ditt CV så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att vi inte hanterar ansökningar via mail utifrån GDPR.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Interim & Recruitment
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


Process Developer - Supply Chain Development

Process Developer - Supply Chain Development

29 november 2024

Process Developer - Supply Chain Development

Process Developer - Supply Chain Development

29 november 2024