Operations Manager till Telenor Norrköping

Operations Manager till Telenor Norrköping

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av gruppledarskap och vill utveckla dina kunskaper på ett expansivt nordiskt företag? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu en Operations Manager till vår kundservice för Telenor.

OM TJÄNSTEN

Operations Manager är tjänsten för dig som vill arbeta i en föränderlig bransch där krav på hög kompetens och stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Tjänsten som Operations Manager på Telenor innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett av våra kunduppdrag. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Manager som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare.

VI SÖKER DIG SOM...

Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Vi ser gärna att du är en ledare som föregår med gott exempel, du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad och gillar att utveckla såväl affären som dina medarbetare. På vår arbetsplats är det viktigt att bidra med en positiv inställning samt att jobba mot fastställda mål. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll, gärna inom kundservice.

EXMPEL PÅ PRAKTISKA ARBETSUPPGIFTER:

Personalansvar för våra ledare som innebär bl. a medarbetarsamtal och lönesättning men framförallt att utveckla ledarskap och prestation

Operativt ansvar över nyckeltalen för kundleveransen

Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kontot

Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren

KVALIFIKATIONER:

Universitets-/högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi, organisation & ledarskap etc. eller motsvarande erfarenhet från tidigare yrken

En mycket god social och verbal förmåga.

God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.

Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.

Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap

Meriterande med erfarenhet av distansledarskap då medarbetare finns på flera orter.



START: Enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Vardagar kontorstid

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-05-27

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi ser fram emot din ansökan!

Vid frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Carl Garellick - carl.garellick@webhelp.com

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at (http://www.webhelp.com/) www.webhelp.com (http://www.webhelp.com) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2020
  • Ansök senast: 27 maj 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


27 november 2024

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024