OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OMNILS GROUP är ett facility management-företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade på både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi gillar att jobba nära våra kunder och tillsammans finna de bästa lösningarna för just dem.
Vårt mål är nöjda kunder och vi anpassar alltid verksamheten efter kundens behov av städning. Vi skapar långsiktiga relationer med kunden i centrum. Företaget kommer under 2023-2024 att omsätta cirka 30 miljoner kronor och sysselsätter cirka 100 personer. OMNILS kärnverksamhet är Städ och Bemanning. Vi kommer städa ca 120,000 hotellrum under 2024 för de hotell vi samarbetar med. Vi är ett ISO (Kvalitet och Miljöcertifiering) Städ och Bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationenerna Almega och Visita, samt Svenskt Näringsliv.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi söker en självständig ledare som på ett serviceinriktat och affärsmässigt sätt vill leda, driva och utveckla vår städverksamhet. Vi erbjuder ett flexibelt, rörligt och roligt jobb där det gäller att vara beredd på snabbt agerande och många möten med både personal och kunder. Rollen innebär ett helhetsansvar för personal, leverans, kund och ekonomi, och vi använder oss av digitala verktyg. Det är en nyckelroll med stor möjlighet till påverkan.
Tjänsten innebär direkt personalansvar av en grupp om ca 40-50 medarbetare, vilka du coachar och motiverar. Du är ödmjuk inför branschen vi verkar inom och känner en yrkesstolthet till den. Du kommer med erfarenhet och kunskap om städbranchen, och har även arbetat med städning i hotellverksamhet. Du har ett par års erfarenhet av ledarskap och vill utveckla dina kunskaper tillsammans med oss.
OBS! Krav B-körkort
Du talar både svenska och engelska i tal och skrift.
Arbetar nära tillsammans med din kollega då ni är två Operations Manager i den operativa driften
Personalansvar och utveckling av medarbetare
Leda och koordinera verksamhetens löpande arbete
Aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund
Kundansvar och löpande dialog med kund inom ramen för leveransen
Koordinering, styrning och samarbeta med underleverantörer
Upprätta mål samt löpande uppföljning av budget och prognos
Närvaro under daglig drift för säkerställande av kvalité
Löpande måluppföljning av gästnöjdhet
Ansvar för att rekrytera ny personal
Du tycker om ett rörligt arbete, då du dagligen kommer röra dig mellan dina enheter i Storstockholm.
Hör av dig!
Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till Regional Manager Christian Mattsson på 0735-072 494 om du har frågor kring tjänsten eller om OMNILS GROUP AB.
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: Engagemang, Glädje och Respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS familjen.