Operations Specialist till AddPro

Arbetsbeskrivning

Vårt team Collaboration erbjuder våra storkunder en unik leverans där vi agerar 3rd line-support i deras egen mijlö och enligt kundens förutsättningar. Vi fungerar som kundens förlängda arm gentemot sin egen serviceorganisation och servicedesk. Vi jobbar med M365 Collaboration-tjänsterna och Exchange, med stort fokus på mailtransport och Teams.

Det som gör rollen intressant är samma sak som gör den utmanande; vi jobbar helt i kundens egen miljö och efter deras rutiner och instruktioner. Men det är ju också vad som gör oss speciella och där vi står ut. Och om vi känner efter så kanske det till och med är en av de saker som driver och kittlar oss till stordåd.

Det bästa med vårt team är vårt samarbete. Varje teammedlem arbetar självständigt men om vi stöter på problem vi inte reder ut själva så hjälps alla åt och löser det gemensamt. I princip alla problem går att lösa om man bara använder sig av den gemensamma hjärnkapaciteten i teamet.

Eftersom vår uppgift är att lösa problem så låter vi också det ta den tid det tar för att få fram en lösning. Vi vill ju naturligtvis vara så effektiva som möjligt, men vi tummar aldrig på kvaliteten. I denna roll jobbar vi cirka 50 % från kontoret och 50 % remote.




Våra förutfattade meningar om dig

- Vi vill ju att du har gedigen erfarenhet av att administrera M365 och Exchange.

- Du har en bred profil men gärna spetskompetens inom någon/några applikationer. Alla i teamen är duktiga på olika saker om kompletterar varandra och skapar en större helhet.

- Vi ser gärna att du själv jobbat i en servicedesk i några år.

- Kanske du har arbetat som konsult innan men kanske saknade ett team som håller din rygg?

AddPro - Creating the Difference

AddPro skapar skillnad och utmanar våra kunder inom alla områden som krävs för digital transformation; Advisory, Business Solutions & Applications, Cloud & Infrastructure och Cybersecurity. Våra managerade tjänster sträcker sig över ett mycket brett område och täcker allt från avancerad modern molnbaserad SOC, applikations- och serverdrift till högkompetent servicedesk för slutanvändare och deras enheter.

Hos AddPro finns inga stora egon eller magiker. Vår superkraft är att lyssna noga, lösa kundernas 1000-bitars pussel och kavla upp ärmarna för ett seriöst dedikerat arbete. Vi ifrågasätter det förväntade och utvecklar lösningar som tar våra kunder, och oss själva, flera steg längre. Vi kallar oss the A-Team och precis som the Avengers går vi alltid all-in och stöttar våra kollegor när de behöver det som mest.

AddPro ingår i itm8-gruppen som är en av de ledande nordiska aktörerna inom managerade IT-tjänster för privata företag och den offentliga sektorn. itm8 finns representerat på 26 platser i Danmark, Sverige, Filippinerna och Tjeckien, har över 1700 medarbetare och beräknas omsätta 3,7 miljarder 2022.

Läs gärna mer om vår story, vår kultur The AddPro Way och våra erbjudanden på www.addpro.se (http://www.addpro.se/).

Redo att utmana(s) med AddPro?

Varmt välkommen att ansöka till tjänsten nedan. Om du inte är redo att ansöka än och har frågor, skriv till oss i meddelanderutan nedan så följer vi upp med dig. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Sista ansökningsdag är 2023-04-21 och vi kontaktar kandidater löpande så vi rekommenderar att du ansöker till tjänsten så snart du kan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Byrlind

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AddPro
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2023
  • Ansök senast: 21 april 2023

Besöksadress

Tulegatan 13, Sundbyberg
None

Postadress

Tulegatan 13
Sundbyberg, 17278

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024

IT-avdelningen söker en ny medarbetare

20 december 2024