OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som älskar kundkommunikation och har en fallenhet för att få kunden nöjd? Trivs du i en säljorienterad roll men vill komma ifrån tuffa säljbudgetar, och fokusera mer på kundupplevelse? Läs då vidare om denna möjlighet inom Anyfins Cystomer Operations!
Om Anyfin
Vi har hjälpt kunder att spara miljoner genom att omfinansiera dyra konsumentkrediter och ökat den finansiella hälsan med olika produkter i vår ekonomiapp! Men vi siktar högre: nya marknader, nya verktyg, nya produkter och nya sätt att förbättra och kommunicera med våra kunder om deras ekonomiska situation. Med andra ord: vi behöver fler hjärnor och hjärtan som är lika passionerade som vi är och vi hoppas att detta kan vara du!
Om tjänsten
I rollen som Operations Success Agent kommer du att jobba direkt med Anyfins potentiella kunder i olika kanaler. Du kontaktar och besvarar dagligen frågor och funderingar i chatt, mejl och telefon från potentiella kunder och fokus kommer vara att vägleda dessa rätt och framföra en så tydlig bild av vilka Anyfin är och vad som erbjuds. Bra service är A och O i varje kundkontakt och efter en tids arbete kommer du också utföra andra ansvarsområden inom ditt team, samt bidra till att utveckla processer om hur Anyfin kan kan hjälpa potentiella kunder på ett ännu bättre sätt!
Vem är du?
- Kontaktskapande, du vet innebörden av att ge tydlig service i såväl skrift som tal!
- Tidigare erfarenhet från liknande roll inom sälj eller kundtjänst
- Talar och skriver flytande Svenska och kan även kommunicera på Engelska
Vidare tror vi att du brinner för att prata med personer och få förklara hur saker och ting hänger ihop. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö där saker och ting ständigt är under förändring. Som person är du flexibel, rycker gärna in och ställer upp för teamet!
Vad kan Anyfin erbjuda dig?
- Mysigt kontor mitt i centrala Stockholm med trivsam företagskultur innefattande fredagsfrukost, AW´s och fyllda läskkylar
- Vara en del av ett tight och familjärt team med en stöttande Team Leader
- 30 dagars semester = tid för både fjällen och stranden
- Dator och mobil, är du team iPhone eller Android?
- Friskvårdsbidrag
- Givande och utvecklande arbete där du får chansen att påverka vår kundresa
Praktisk information
Arbetstider: Vardagar 8-17 eller 9-18
Plats: Stockholm City
Start: Januari 2022 med hänsyn till uppsägningstid
Kontrakt: tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning tillämpas
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Anyfin med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare på telefonnummer 076 213 5006 eller via mejl tom@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666