Operations Team Member till JDE

Operations Team Member till JDE

Arbetsbeskrivning

Som Operations Team Member på JDE kommer du att ha en rad varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta med väldigt mycket telefonkontakt mot tekniker. En av arbetsuppgifterna är att se till att ordrar företaget får in levereras ut till rätt kund och adress. Vidare kommer du att få arbeta med direktkontakt med kund för att säkerställa att allting fungerar och att det inte uppstår några problem. Du kommer även ha mycket kontakt med JDEs lager i Danmark för att säkerställa att det inte blir något strul med leveranserna.

Kontoret ligger i Kista och du kommer huvudsakligen att arbeta på plats, med visst utrymme för arbete på distans.

I din roll som Operations Team Member kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ordermottagning- och leverans
- Kundservice och support
- Direktkontakt med tekniker

Tjänsten som Operations Team Member är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ordermottagning/orderläggning ser vi det som meriterande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggran i ditt arbetssätt.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport/order eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning
- Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ
- Erfarenhet av SAP/Sales Force är meriterande

Om JDE
JDE är ett dotterbolag till JDE Peet´s, världens ledande renodlade kaffe- och teföretag, med huvudkontor i Nederländerna. I mer än 265 år har JDE inspirerats av tron att det är fantastiskt vad som kan hända över en kopp kaffe. Idag släpper JDE möjligheterna med kaffe och te i mer än 100 länder, genom en portfölj med över 50 varumärken inklusive L´OR, Jacobs, Senseo, Tassimo, Douwe Egberts, OldTown, Super, Pickwick och Moccona.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundsupport, Kundtjänst, Orderläggning, Ordermottagning, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Kista

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2022
  • Ansök senast: 27 juni 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024