Operativ chef för kundtjänst och servicekoordinering

Operativ chef för kundtjänst och servicekoordinering

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Putsa Sweden AB är en ledande aktör inom fönsterputsning som stolt serverar kunder över Västra Götaland och delar av Halland. Med närmare 10 000 nöjda kunder och en snabbt växande kundstock, sätter vi en stark betoning på kvalitet och pålitlighet. Vi erbjuder en unik prenumerationstjänst på fönsterputs som garanterar en fläckfri utsikt året runt. Vårt mål är att skapa mer fritid, mindre konflikter och ett renare samvete för våra kunder genom våra fönsterputsprenumerationer.
Vår verksamhet bygger på innovation, kundnöjdhet och en stark värdegrund där varje medarbetare spelar en nyckelroll. Genom att kontinuerligt sträva efter förbättringar och hållbarhet i allt vi gör, skapar vi ett arbetsklimat där våra anställda kan växa och utvecklas tillsammans med företaget.

Tjänstebeskrivning
Putsa söker just nu en operativ chef för deras kundtjänst och servicekoordinering. Är du en erfaren ledare med förmåga att driva förändring och effektivisering inom kundtjänst och servicekoordinering? Har du dessutom ett intresse för AI och utveckling? Då kommer du att trivas hos Putsa! Här får du möjligheten att spela en central roll i att driva deras företags framgång.

I denna befattning kommer du att ha ledaransvar för ett litet och kompetent kundtjänst- och koordineringsteam, vilket innebär att säkerställa enastående service och effektiv leverans samtidigt som du upprätthåller hög produktivitetsnivå. Ditt team kommer att vara ansvarigt för samordningen av alla Putsa enheter. Vidare kommer ditt arbete att vara avgörande för att stödja företagets strategier och mål. Din roll är både operativ och strategisk, och du behöver trivas i en föränderlig miljö.

Utöver ovan kommer du att:
• Ansvara för den dagliga driften av kundtjänst- och servicekoordineringsteamet
• Driva ständiga förbättringar vad gäller planering, koordinering, samt uppföljning av Putsas tjänster
• Ha ett nära samarbete med VD och ledningsteamet för att säkerställa att tjänsternas resultat ligger i linje med företagets mål och strategier
• Vara delaktig i det operativa dagliga arbetet

Kvalifikationer
För att trivas och lyckas i denna roll är det värdefullt att ha erfarenhet av ledarskap, särskilt inom områden som kundtjänst eller servicekoordinering. Det är även av stor betydelse att du besitter en skarp analytisk förmåga och har förmågan att utveckla strategier som kan optimera verksamheten. Att kunna inspirera och utveckla ett team är en nyckelkomponent, tillsammans med ledaregenskaper som driver motivation och samarbete mot gemensamma mål.

Förutom detta är kommunikationsförmågor avgörande för att hantera olika intressenter på ett effektivt sätt. Vi tror att du är proaktiv och flexibel då arbetet sker i en miljö som ständigt förändras för att kunna möta de utmaningar som kan uppstå längs vägen. En nyckelkompetens i rollen är att kunna hantera stora mängder data på ett strukturerat och effektivt sätt. Har du dessutom erfarenhet av AI och är intresserad av att implementera framtidens teknologier tror vi att du är helt rätt för Putsa!

Vad erbjuder vi dig?
En dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka och växa, både professionellt och personligt. Vi värdesätter vår företagskultur och du blir en del av ledningsgruppen.

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Moa Jarl tel: 073 509 03 95. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en föränderlig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NearYou Vårgårda AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2024
  • Ansök senast: 10 maj 2024

Liknande jobb


Kundservicechef till Brigo

20 december 2024

19 december 2024