OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resulit tillhandahåller outsourcad ekonomiadministration till medelstora företag, att i egna system, under ett helhetsansvar driva hela kundens ekonomi- och löneavdelning. Vi bygger kundteam kring varje kund och driver ekonomiprocesserna i nära samarbete med våra kunder. Vi sitter i fräscha ljusa lokaler nära kommunala färdmedel.
Resulit befinner sig i fortsatt tillväxt och i vår fortsatta expansion söker vi nu dig som vill utveckla vår verksamhet tillsammans med oss.
I det operativa ansvaret har du ett helhetsansvar för företagets operativa verksamhet. Det innebär att du säkrar den dagliga driften i verksamheten samtidigt som du är drivande i företagets kvalitetssäkring, utveckling och effektivisering. Du har ett övergripande kundansvar och resultatansvar.
Vi vill att du som söker motiveras av att leda, organisera och vidareutveckla arbetsmetodik och processer. Du kommer behöva hantera flera parallella processer i ditt dagliga arbete vilket ställer krav på att du är strukturerad. Du kommer ha ett nära samarbete med organisationens teamledare och rapporterar direkt till VD.
I implementeringsprojekten består arbetsuppgifterna i att ansvara för, och genomföra systemimplementering och driftsätta nya kunder. För att lyckas i rollen som implementeringsansvarig bör du ha god redovisningskunskap och bra kännedom om affärssystemet Microsoft Dynamics Business Central 365, vara van att arbeta i en projektledande roll och i team, såväl som självständigt, kunna driva projekt i mål enligt deadline.
Vi lägger stor vikt vid dina redovisnings- och systemkunskaper samt ledaregenskaper och letar efter dig som är van att arbeta lösningsorienterat och strukturerat efter uppsatta mål. Du kommer orientera dig i många olika sammanhang, vilket kräver social kompetens och god kommunikativ förmåga.
Resulit är det lilla företaget som tänker stort och präglas av en familjär stämning med behagligt arbetsklimat och trevlig atmosfär. Vi har en varm och välkomnande kultur där många olika sorters människor samarbetar och trivs. Du blir en del av ett tajt och glatt team som alla drivs av att leverera de bästa tjänsterna och samtidigt utveckla varandra att bli bättre i sin egen roll och i kundteamet.
Tjänsten är initialt en deltidstjänst om 75% (går att diskutera). Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan senaste ansökningsdatum.
Kvalifikationer
- Examina från eftergymnasial utbildning inriktning företagsekonomi eller liknande
- Minst 2 års praktisk erfarenhet av arbete på en större redovisningsavdelning
- Erfarenhet av att leda förändringsprocesser och driva projekt
- Kunskaper inom Microsoft Dynamics Business Central 365
Vi erbjuder friskvårdsbidrag och följer kollektivavtal vilket medför tjänstepension. Vi tillämpar provanställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Anna Österblom
0707657717