Operativ chef, Stockholm

Operativ chef, Stockholm

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Workz Sweden är ett snabbväxande företag som är helt specialiserat på tjänster inom kundservice. Vill du ha chansen att vara med och leda kundservice in i framtiden? Nu finns en unik möjlighet för dig som är intresserad av kundservice, bemanning och tjänsteförsäljning. Du kommer att vara Workz regionalt ansvariga person i Stockholm, vilket innebär att du såväl deltar i rekrytering och relation med vår kundservicepersonal uthyrd till olika företag, som att du jobbar med att skapa nya affärer hos våra kunder i området.

Dina arbetsuppgifter

Ditt arbete består av att ansvara för vår affär till våra kunder, innefattande bland annat den löpande kontakten, onboarding och uppföljning av våra medarbetare. Du är även delaktig i rekrytering och utbildning tillsammans med centrala resurser på huvudkontoret. Dessutom kommer du att jobba med att utöka Workz affärer genom att ha löpande kontakt med befintliga kunder samt utveckla nya kundrelationer. Du kommer även vara en del av Workz management för att utveckla bolaget inom framtidens kundservice.

Vem är du?

För att lyckas i rollen ser vi en självgående, kommunikativ person, som har ett systematiskt arbetssätt. Du behöver självständigt kunna utveckla relationer, se behov hos såväl medarbetare som potentiell kund, och känna dig trygg i att ta det beslut du anser är bäst för situationen. Du bör känna dig bekväm med att etablera nya kundrelationer och kunna leda det personliga mötet från första kontakt till etablerad kund med bemanning på plats. Du ska ha en bra förståelse för kundservice som funktion, och du jobbar/har jobbat i någon form som ledare inom kundservicevärlden och/eller bemanningsbranschen.

Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig ett engagerande och omväxlande arbete i ett snabbväxande företag. Då vi vill se dig lyckas, kommer du stödjas och tränas av de drivna och erfarna entreprenörerna som grundat företaget. Du kommer vara en del av ett sammansvetsat team som hela tiden har blicken framåt och en takhöjd utan dess like. Eftersom vi sitter på olika håll, har vi redan tagit ett stort steg in framtiden med olika digitala plattformar i vårt samarbete.

Tjänsten ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Arbetsplatsen

Du kommer framförallt att arbeta i Stockholm. VI har kontor på Kungsgatan 60.

Kontakt

Sök tjänsten längst ner i annonsen.
Vill du veta mer eller har några frågor är du välkommen att höra av dig till Jonas Norén på telefon 0768-66 66 18 eller mail jonas.noren@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2021
  • Ansök senast: 21 maj 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


Market Director Arkitema

Market Director Arkitema

14 november 2024

Business Area Manager Automotive

13 november 2024