Operativ chef till ambitiös startup

Operativ chef till ambitiös startup

Arbetsbeskrivning

Stunder bekämpar den utbredda ensamheten bland äldre. Vi befinner oss tidigt i vår startup-resa och söker dig som vill vara med och bygga ett framgångsrikt företag som kan göra verklig skillnad för människor – varje dag.
För att nå vår vision lanserar vi inom kort en egenutvecklad digital plattform som kommer att vara central i vår tjänst och ge oss möjligheten att hjälpa fler. Genom att matcha äldre med eldsjälar skapar vi förutsättningar för meningsfulla relationer och öppnar dörren för upplevelser, teaterbesök, promenader, social samvaro och mycket mer. Vårt erbjudande är ett komplement till traditionell äldreomsorg och erbjuds i hela Sverige.


Arbetsuppgifter
Tjänsten som operativ chef hos oss är framförallt entreprenöriell och du kommer att arbeta med utveckling av företagets tjänster, kundkontakter, marknadsföring, affärs- och organisationsutveckling. Helt enkelt vara med och bygga upp ett företag. På Stunder arbetar vi teambaserat i nära samarbete, men rollen rymmer också stor frihet och utrymme för kreativitet.
I en startup är det naturligt att vara en aktiv säljare i den första fasen för att sedan växa med bolaget och arbeta med personalfrågor, strategi och organisation i takt med att bolaget utvecklas.


Din bakgrund
Du som söker är motiverad att arbeta i en start up-miljö där man snarare skapar själv, än arbetar inom färdiga ramar. Vi söker dig som är affärsmässig, självgående, serviceinriktad, uthållig och resultatorienterad. Vi ser gärna att du har erfarenhet av projektledning eller affärsutveckling, gärna i ett tillväxtföretag. Arbete i rekryterings- och bemanningsbranschen, marknadsföring och service kan vara bra erfarenheter för tjänsten.
Högskoleutbildning inom ekonomi, organisation, projektledning eller marknadsföring är meriterande, nästan ett krav.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Teamet
Du kommer att ingå i ett team som har lång erfarenhet både från äldreomsorgen och att starta och driva tillväxtbolag. Stunder är ett nystartat, avknoppat företag som ingår i en koncern (Aleva omsorg) med ca 200 anställda och verksamhet inom äldre- och handikappomsorgen. Genom innovation ska vi bygga framtidens äldreomsorg.
Vi ser gärna att du bor i Umeå men vi är ett digitalt företag och för rätt sökande är vi öppna för arbete på distans. Vi är även öppna för att diskutera både anställning och framtida delägarskap.

Vid frågor, ring Aron Kristoffersson 070-680 87 89 eller Frida Nilsson 070-680 87 82.


Välkommen med din ansökan och CV senast 2022-05-22 till jobb@stunder.se. Urval sker löpande så sök redan idag.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stunder Sverige AB KUNGSBACKA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 april 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Postadress

Signes Väg 7
KUNGSBACKA, 43432

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024