OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta operativt som chef eller dig som varit arbetsledare och vill ta nästa steg i karriären. Vill du arbeta som Operativ chef på ett företag som är verksamma inom el och teknik i Södertälje med omnejd då har vi tjänsten för dig. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
* Att leda, fördela och planera arbetet för medarbetarna i ditt ansvarsområde. Idag är det en arbetsgrupp på 10 personer.
* Att se till att det ekonomiska utbytet bli optimalt och hålls samman med firmans övergripande målsättning.
* Att upprätthålla och säkra en dynamisk och effektiv insats från dina medarbetare.
* Att säkra att firmans kvalitetspolicy följs.
* Att göra målinriktade insatser för firmans potentiella kunder.
* Att leva upp till firmans miljöpolicy och miljömålsättning.
* Att säkra att ingångna avtal följs samt att säkra att lagar och förordningar följs.
Du blir en nyckelspelare i företaget och kommer rapportera direkt till Koncernens VD. Du tillsammans med VD och bolagets ägare kommer att arbeta strategiskt med förbättringsarbeten och därefter kommer den Operativa chefen arbeta med att implementera målen som satts upp. Vill du vara med på en förändringsresa där målet är att växa och ha nöjda kunder. Då är tjänsten rätt för dig.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället
Din profil
Vi söker dig som har arbetat som arbetsledare eller chef tidigare. Har du varit verksam inom industrin, underhåll, en teknisk bransch eller arbetat med El tidigare är detta meriterande. För att lyckas i rollen krävs det att du har god vana av att arbeta med kundkontakt, du har haft personalansvar och trivs med att arbeta operativ. Svenska och engelska i tal och skrift samt körkort är ett krav.
Vi söker dig som är driven, du vill utveckla, arbeta framåt och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du är både strategiskt lagd samt att du är en doer som kan utföra arbetet i praktiken. Vi ser gärna att du är flexibel, engagerad, serviceinriktad och vill framåt. I denna roll kommer mycket fokus ligga på ett utveckla driften, arbeta med processer, effektivisera och jobba tillsammans för att vara det självklara valet ute hos kund. Därför är det viktigt att du som Operativ chef är en person som får saker gjorda och att du tillsammans med ledning och teamet vill utveckla företaget framåt. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.
Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Sökord: Operativ chef, Arbetsledare, Driftchef
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson