OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid – till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se
Vi söker en operativ chef till ett interimsuppdrag med placering i Göteborg.
Arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara över en eftermarknadsavdelning som omfattar 12 personer och som verkar inom områdena order, operativt inköp, masterdata och prissättning, försäljning och teknisk support samt lager.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll tidigare och har ett väl dokumenterat ledarskap och förmåga att stötta och vägleda medarbetarna i sina roller. Du har en hög servicenivå och van att arbeta med både svenska och internationella kontakter. Det är meriterande om du har kunskaper inom supply chain och har arbetat i SAP.
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och pågår ca 8-10 månader.
Ansökan
Du söker tjänsten via www.pspartner.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför vi gärna ser att vi får din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på telefon 0723-30 60 61 eller lena.wadenby@pspartner.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sjöberg
Lena Wadenby
Anna Petersson
Gabriella Christiansen
Mats Törn