Operativ driftansvarig/affärsutvecklare Arenakoncernen

Operativ driftansvarig/affärsutvecklare Arenakoncernen

Arbetsbeskrivning

Arenakoncernen expanderar och lägger till ytterligare affärsområden till vår verksamhet. Därför söker vi dig som brinner för förvaltning likväl etablering!

Under Q1 har Arenakoncernen förvärvat två mycket välskötta bolag inom för oss nya affärsområden. Detta för att kunna utveckla vår verksamhet och lägga till ytterligare ben i vår dynamiska koncern. Vi ser oss nu om efter någon som är redo att förvalta och förädla men också integrera med nuvarande koncernbolag och bygga vidare, utveckla och möjligen etablera på fler orter. De bolag koncernen förvärvat verkar inom livsmedel och städ-hushållsnära tjänster.

Initialt söker vi en person som kan lägga grunden inom livsmedel och städ-hushållsnära tjänster, men på sikt kan det fördelas om två tjänster, en ansvarig per affärsområde. Detta för oss nya affärsområde har därför stora möjligheter att inspireras av just dig.

Vi ser att du tycker om att driva dagliga verksamheten och har en förmåga att utveckla både affärsverksamhet och individer. Du har erfarenhet av daglig drift samt kan se och eggas av nya affärsmöjligheter. Gott ledarskap och god personalplanering ligger till grund för dig att lyckas. Du kan arbeta mot uppsatta mål samt har en förmåga att få saker gjorda. Det ligger naturligt för dig att utveckla och skapa goda relationer med medarbetare, kunder och affärspartners.

Nuvarande ansvariga i respektive verksamhet är kvar fram till sommaren och tiden fram till dess skall tas väl omhand för att lära känna verksamheterna men även för att betrygga och kunna lägga en bra grund för rätt förutsättningar framåt. Vi ser att du själv har din bas och kontaktnät någonstans i Mälardalen, mellan Stockholm och Eskilstuna. Basen för verksamheten du ansvarar för finns norr om Stockholm samt mellan Strängnäs och Mariefred. Då du kommer röra dig mellan våra verksamheter på olika orter så är B-körkort och tillgång till bil ett krav.

Vi lägger stor vikt på din personlighet men tror att dina tidigare arbetslivserfarenheter avgör om du är rätt för den här tjänsten. Du är trygg i dig själv och ditt ledarskap. Vi värdesätter din förmåga att verkställa snabba beslut och att du har en god analytisk förmåga. Du trivs i vår dynamiska miljö där du får växla mellan operativa arbetsuppgifter och administrativa. Du har tidigare haft personalansvar och har stor nytta av ditt sätt att förstå och kommunicera.

Heltid, månadslön, omgående med löpande intervjuer.

Arenakoncernen består av bolagen Arbetslivsresurs, Arena Utbildning, Arena Personal, Niana och World Class. Tillsammans erbjuder våra verksamheter långsiktiga och hållbara lösningar för organisationer, företag och medarbetare. Koncernen tillhandahåller ett komplett tjänsteutbud inom Bemanning & Rekrytering, Hälsa & Rehabilitering, Utbildning samt Karriär & Omställning. I dagsläget finns verksamhet kopplad till över 100 orter i Sverige samt Norge.

Kontaktperson: Susanne Parszyk 073-9179227, susanne.parszyk@arenakoncernen.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2022
  • Ansök senast: 6 mars 2022

Liknande jobb


Ledarna söker nu sin nya HR-chef

Ledarna söker nu sin nya HR-chef

5 juni 2024

Klubbchef till Varbergs BoIS

Klubbchef till Varbergs BoIS

28 maj 2024