OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i ett team med kompetenta HR-kollegor inom en internationell miljö. I din roll som HR-administratör ingår följande arbetsuppgifter:
- Anställningsavtalsadministration
- Uppdateringar i HR-systemet
- Rapportera
- Arkivera
- Samarbeta med löneleverantören
- Hantera frågor från kollegor, chefer samt anställda
- Bevaka mail och chatt tillhörande HR
Kompetenskrav:
- Mycket goda muntliga och skriftliga färdigheter i svenska och engelska
- 3 års erfarenhet av HR administration
- HR system
- Office
- Goda kunskaper i arbetsrätt
- Meriterande om du har erfarenhet av arbete nära löneleverantörer
Denna roll kräver god kommunikationsförmåga och ett nära samarbete med intressenter på olika nivåer i organisationen.
Som person är du en problemlösare, har hög integritet samt öppet sinne.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting