Operativ HR-generalist sökes till bolag i tillväxt

Operativ HR-generalist sökes till bolag i tillväxt

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en driven, strukturerad och kunnig rekryterare som vill växa i en spännande roll? Motiveras du av att driva rekryteringsprocesser, säkra kandidatinflöde samt utvecklas inom HR-området? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en Rekryterare/ HR-generalist som har förmågan att driva rekryteringsprocesser, hantera administration kring anställning samt utveckla nya möjligheter till kandidatinflöde. I rollen kommer du att hantera hela rekryteringsprocessen från kravprofil med ansvarig chef till anställning av personen. Du kommer även att till viss del hantera introduktion samt utveckling av HR-processer internt. Du kommer att arbeta tillsammans med deras HR-chef.

Detta är en rekrytering med anställning direkt av vår kund. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.


Om företaget
Vår kund är ett stort bolag inom bygg/ anläggning som är i en stor och rolig tillväxtfas. De sitter i fina lokaler i Akalla. Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av rekrytering, gärna inom en Retail eller annan servicebransch. Det är meriterande med relevant eftergymnasial utbildning men inget krav. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett strategiskt tankesätt. Du talar och skriver svenska flytande och B-körkort är ett krav.

Som person är du driven, strukturerad och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Du motiveras av utmaningar och kommer gärna med idéer för förbättring av rutiner/ processer. Det är naturligt för dig att säkerställa och bidra till en god kandidatupplevelse. En positiv inställning och med ett stort engagemang och driv när det kommer till rekrytering är en beskrivning du känner igen dig i. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024