Operativ inköpare

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag! Adeccos kontor i Sundbyberg söker en operativ inköpare för uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Bromma med start i augusti. Arbetet innebär att tillgodose företagets affärsenheter på ett enkelt och smidigt sätt.Du kommer att arbeta med operativt inköp, med hela inköpskedjan från rekvisition till betalning och självständigt ansvara för förhandlingar, avtal, val av leverantör och leverantörsutveckling.Du kommer att ha mycket kontakter såväl internt som externt. Vi ser att du har minst 1-2 års erfarenhet från inköpsarbete, är snabb och effektiv och har förståelse för hur marknadsförändringar ser ut.Du har god kommunikationsförmåga, är kundfokuserad samt har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.Det är önskvärt om du har erfarenhet av SAP-affärssystem. Vill du söka tjänsten är du välkommen att registrera dig på Adeccos hemsida på www.adecco.se och söka via den.

Sammanfattning

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024