OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Work Agent Sverige AB skräddarsyr rekrytering och bemanningslösningar gentemot företagens behov. Vi arbetar inom områdena: Management, Ekonomi, Teknik, IT & Logistik. Nu söker vi för kunds räkning efter en inköpare som ska arbeta på operativ nivå. Arbetsuppgifterna består av att handha och hjälpa inköparna samt kundvårdare. Göra inköp reparationer och utbytessystem. Du ska ha minst 1 års yrkeserfarenhet inom inköp, gärna i tillverkningsindustrin. Du har förhandlingsvana och mycket goda kunskaper i engelska både i tal och skrift. Du ska ha erfarenhet av att arbeta i affärssystem, meriterande är kunskaper i Baan. Som person är du självständig, drivande, resultatinriktad, har social kompetens samt förmågan att skapa goda relationer. Tjänsten är ett projekt på heltid som sträcker sig under ca 3 månader. Välkommen med din ansökan!