OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en operativ inköpare till en av våra kunder i Stockholm. Företaget arbetar inom teknikområdet och behöver nu förstärkning till sin inköpsavdelning. Tjänsten innebär att du kommer arbeta med inköp, avrop och leveransbevakning inom ditt produktområde. Du arbetar även med tullfrågor, bevakar lagda inköpsordrar samt erhåller ordererkännanden. Arbetet innebär även kontakter med leverantörer samt dagliga avstämningar med produktionen. För tjänsten krävs minst gymnasieutbildning samt erfarenhet av arbete på en inköpsavdelning. Det är meriterande om du har erfarenhet av just industriområdet och tidigare lagt inköpsordrar i ett MRP-system. Engelska är ett krav. Vi ser att du är en driven, ansvarsfull och positiv person. Du är flexibel och trivs att arbeta i en dynamisk miljö samt kan hantera flera ärenden paralellt. Tjänsten är ett uppdrag på heltid i 6 månader med möjlighet till anställning för rätt person. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719