OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi på Experis dig som vill ta dig an ett uppdrag hos en av våra kunder som operativ inköpare. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Välkommen med din ansökan!
Det här är ett konsultuppdrag som startar omgående, är på heltid och pågår minst året ut. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.
Att arbeta som operativ inköpare
Uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en spännande kund i Malmö. Rollen som operativ inköpare innebär;
* Uppdatera lagersaldo i AXAPTA mot leverantörers lagerlistor
* Behovsanalys - definiera avvikelser som påverkar avropet och involvera berörda stakeholders för beslut
* Orderläggning i AXAPTA
* Leveransbevakning - kontakt med leverantörer kring leveranser
* Sammanställa reklamationer från bagerierna
* Uppläggning av artiklar och leverantörer i AXAPTA
* Fakturakontroll OPTO - validera avvikelse pris, volym, leveransdatum
* Prisvård - registrera prislistor i AXAPTA
* Koordinera kommunikation interna stakeholders kring ändringar som påverkar behovet samt med strategiska inköpare
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tidigare arbetat något år som inköpare. Du har god systemvam och en förmåga att strukturera upp din arbetsdag. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb.
Vi söker dig som;
* har minst tre års erfarenhet av arbete som roller som inköpare
* är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift
* van användare av Microsoft Office, primärt Excel
Erbjudande
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!
Om Experis
Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.
Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Dino Elezovic på 042-371631 alternativt dino.elezovic@se.experis.com.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson