OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kvänum kök växer och söker medarbetare till en nyinrättad tjänst på inköpsavdelningen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Beställning och leveransbevakning av kompletteringsprodukter till våra snickerier, såsom tex. vitvaror och armaturer
• Avvikelsehantering mot leverantörer
• Utvärdering och utveckling av samarbetet mellan Kvänum kök och våra leverantörer
• Frekventa kontakter både med leverantörer och våra butiker
Då rollen är ny, så finns stora möjligheter för rätt person att påverka hur arbetet ska utformas.
Kvalifikationer:
Du som söker har adekvat utbildning på lägst gymnasienivå, goda kunskaper i engelska samt god datavana. Du har tidigare erfarenhet från liknande arbete (gärna inom tillverkningsindustrin) och är bra på att skapa relationer såväl internt som externt. Tekniskt intresse är en fördel för tjänsten.
Personlighet:
Du är en engagerad, kvalitetsmedveten och serviceinriktad lagspelare med god kommunikationsförmåga.
Som person är du administrativt lagd, arbetar strukturerat, är flexibel och trivs med att lösa uppkomna problem.
Värdeord för företaget är:
• Personliga och engagerade
• Ärlighet och uppriktighet
• Respekt för varandra
• Lösningsfokuserad
• Affärsmässighet och professionalism
Tjänsten:
Tjänsten är heltid med placering på huvudkontoret i Kvänum. Tillträde enligt överenskommelse.
Kollektivavtal:
Träindustriavtalet- TMF – Trä och möbelföretagen och Unionen
Vill du veta mer:
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta personalansvarig Carolina Cederqvist på tfn: 0512-79 77 19, carolina.cederqvist@kvanum.com.