Operativ Inköpare

Arbetsbeskrivning

Ingress
Har du tidigare erfarenhet av Operativt inköp, planering eller produktionsadministration? Eller är du kanske nyligen examinerad inom Supply Chain, logistik eller annat liknande område? Vi söker nu efter en energifylld sommarjobbare inom Operativt Inköp. I en roll där du kommer kunna utvecklas, lära sig nytt, utmana befintliga metoder och hitta kreativa lösningar.

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som inköpare hos en av våra Industrikunder i Norra Stockholm kommer du arbeta i en spännande roll med arbetsuppgifter kopplade till inköp och planering gentemot produktionsenheten.

Du kommer arbeta operativt med hantering av inköpsorder, beställning och övervakning av varor och flöden. I rollen kommer du vara med och utveckla samt koordinera delar av inköpsflödet i förhållande till affärssystemet och arbetsprocessen. Tjänsten är förlagd på heltid omgående tom. vecka 33, och du arbetar i ett härligt team med stort engagemang och driv.

Ansökning
Sök tjänsten via annonsen. Vid frågor, kontakta rekryterande Konsultchef Othilia Roos Englund, på telefon 073 351 27 87.

Din profil
Vi söker efter dig som har tidigare erfarenhet av planering, inköp, produktionsadministration eller liknande arbetsuppgifter. Du har en grundläggande förståelse av produktionsflöde och lagerstyrning för att snabbt kunna sätta dig in i tjänsten. I denna roll kommer du få utvecklas och vara en viktig operativ kärna för de operativa arbetet i produktionen, därav lägger vi stor vikt på att hitta rätt person som har stort engagemang och vilja för att lära sig nytt!

För att trivas i denna roll har du lätt att kommunicera och skapa goda relationer. Vidare tror vi att du är en person som ser möjligheter snarare än motgångar och du har ett positivt förhållningssätt till förändring- och förbättringsarbete. Vi ser gärna att du har en eftergymnasialutbildning inom exempelvis Supply Chain, logistik, inköp, administration eller annan likvärdig utbildning. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Det är ett krav att du har arbetat i Microsoft Outlook.

Som konsult hos Otiga med uppdrag ute hos vår kund, kommer du att arbeta dagtid måndag – fredag. Uppdraget är med start omgående tom. vecka 33.

Erbjudande
Varför ska du välja Otiga? Som konsult hos oss skapar du ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som medarbetare hos oss öppnar det upp dörrar till framtida arbeten inom ditt område, där vi vill kunna utvecklas tillsammans med dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Stockholm AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 28 maj 2021
  • Ansök senast: 4 juni 2021

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024