OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund för omgående konsultuppdrag söker vi nu dig som har erfarenhet av operativt inköp, gärna från tillverkande industri. Vi garanterar en snabbrörlig och modern verksamhet som sätter stort avtryck på världen.
Dina arbetsuppgifter
Som operativ inköpare kommer du arbeta med anskaffning av tjänster och material för produktionen. Du får en varierad vardag där du samarbetar lika mycket internt som med leverantörskontakter för att säkerställa att kontrakten efterlevs. Du övervakar leveranser och förbereder produktion. Det ingår även att skicka förfrågningar, utvärdera offerter och förhandla pris i de fall då avtal saknas. Utöver detta ingår administration i affärssystemet.
Din profil
Vi söker dig som gillar att arbeta i en kommunikativ roll och som har god förmåga att arbeta självständigt likväl som i team. Vi ser att du trivs av att fullfölja uppgifter från start till mål och att du har ett professionellt förhållningssätt i dina dialoger.
För att fungera i rollen tror vi att du har en eftergymnasial utbildning med inriktning inköp och gärna något/några års erfarenhet. Ytterligare ett krav är att kunna kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift.
Ansökningsförfarande
Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att söka redan idag! Vid frågor vänliga kontakta andreas.schmidt@skill.se. Varmt välkommen med din ansökan.
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.