OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Operativ Inköpare till attraktivt företag i södra Stockholm
WEPARTNER Supply Chain söker nu en Operativ Inköpare till vår kund inom grossistverksamhet i södra Stockholm. Som en viktig länk i deras verksamhet kommer du att spela en central roll i att säkerställa effektiva och lönsamma inköpsprocesser. Om du är en självgående och resultatinriktad person med starka analytiska färdigheter, så är detta en spännande möjlighet att ta nästa steg i din karriär inom inköp.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Operativ Inköpare kommer du att:
Ansvara för att planera och genomföra inköp enligt företagets behov och riktlinjer.
Förhandla med leverantörer för att säkerställa konkurrenskraftiga priser och villkor.
Upprätthålla goda relationer med befintliga leverantörer och söka nya leverantörsmöjligheter.
Övervaka lager och säkerställa rätt nivåer.
Utvärdera leverantörer och utföra riskanalyser för att säkerställa leveranssäkerhet.
Analysera inköpsdata och rapportera om resultat och förbättringsmöjligheter.
Kvalifikationer:
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:
Erfarenhet av operativt inköpsarbete eller liknande
Goda förhandlings- och kommunikationsfärdigheter.
Starka analytiska förmågor och förmåga att arbeta med inköpsrelaterade programvaror.
Erfarenhet något av de större affärssystemen, Relex, SAP, Monitor, Navision, Dynamics
En förmåga att arbeta självständigt och fatta snabba beslut i en föränderlig miljö.
Högskoleexamen inom relevant område
Vi erbjuder:
Initialt kontrakt med WEPARTNER Supply Chain på 6 månader där målsättning är överrekrytering till kund efter avslutat uppdrag
Möjlighet att utvecklas och avancera inom inköpsområdet.
Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö i högt tempo.
Lön enligt överenskommelse
Som konsult hos WEPARTNER Supply Chain erbjuds du en dedikerad konsultchef, pensionsavsättning, ersättning för röda dagar samt livförsäkring.
Skicka in din ansökan redan idag så behandlas den inom kort.