Operativ inköpare

Operativ inköpare

Arbetsbeskrivning

Operativ inköpare för kunds räkning

Har du tidigare arbetat med inköp, trivs i en roll med många kontaktytor och tycker att struktur och noggrannhet är A och O? Då har vi tjänsten för dig!

Om tjänsten

Vi söker nu efter en operativ inköpare för kunds räkning i Kristinehamn. Som operativ inköpare kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå av beställningar, leveransbevakningar och en aktiv dialog med leverantörer och kollegor. Därutöver innebär tjänsten dokumentation och uppföljning av leveranser. Du kommer att ha många bollar i luften och vara en spindel i nätet för en mängd olika funktioner både internt och externt. 

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning, start i slutet av augusti eller enligt överenskommelse. 

Om dig

Vi söker dig som har arbetat med inköp tidigare. Det är meriterande om du även är utbildad inom inköp, industriell ekonomi eller liknande, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.

För att trivas i rollen behöver du vara kommunikativ, initiativtagande och serviceinriktad. Vidare bör du besitta en god datorvana och kunna kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Struktur, noggrannhet och samarbete är även det ledord för denna roll.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

I denna rekryteringsprocess kommer en bakgrundskontroll genomföras. Du behöver även ha svenskt medborgarskap då det är ett krav utifrån kundens säkerhetsklassning. 

 

Om Adecco

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. 

Om ansökan

Vi går igenom urvalet löpande så vänta inte med din ansökan! Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan tillföra i denna roll. Skicka in din ansökan genom att klicka på knappen "Ansök".

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder tester, videointervjuer och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Business Manager Mathilde Branth, mathilde.branth@adecco.se. 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Inköp, Operativ Inköpare, Kristinehamn, Värmland, Adecco.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2024
  • Ansök senast: 9 augusti 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024