Operativ inköpare

Operativ inköpare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en driven och strukturerad person med erfarenhet av inköp? Har du ett öga för detaljer och trivs i en roll där du är en problemlösare? Då kan det här vara rollen för dig! Vi söker just nu en operativ inköpare för ett uppdrag i Göteborg.
Vi söker dig som är en kommunikativ och relationsskapande person som trivs i en fartfylld miljö samt har tidigare erfarenhet av att arbeta som operativ inköpare. Du har förmågan att arbeta självständigt likväl i team.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Säkerställ att inköps processerna följs.
Säkerställ en hög servicenivå, internt samt externt.
Stöd vid förhandlingar.


Kvalifikationer
Eftergymnasial utbildning inom inköp eller supply chain, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
Minst 3 års erfarenhet av operativt inköp.
Behärskar flytande svenska och engelska i tal och skift.
Goda kunskaper i excel.
Stark affärsförståelse inom inköpsområdet.
God kommunikationsförmåga för att kunna förklara fakta, policys och praxis.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2024
  • Ansök senast: 30 november 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024