Operativ inköpare

Operativ inköpare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med inköp eller är du i början av din karriär och vill lära dig mer inom just detta område? Då ska du läsa vidare.
Är du driven, engagerad och nyfiken som person så kommer du att trivas i rollen. Du kommer att arbeta ute hos en av våra kunder. Uppdraget startar omgående och tänk att pågå i minst 6 månader med möjlighet till förlängning.
om ansökan.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2025-01-13. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta linnea.nystrom@randstad.se. 
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV. 

Ansvarsområden
Planering och genomförande av inköp och upphandlingar.
Hantering av inköpsorder och leveranser
Säkerställande av att inköpsprocesserna följer gällande riktlinjer och regler
Analysera och optimera kostnader och leveransprestanda

om randstad professional.
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.

Kvalifikationer
Erfarenhet av att arbeta med inköp
Utbildning inom Inköp är meriterande
Goda kunskaper i Microsoft Office
Stark analytisk förmåga och problemlösningskompetens
Goda kommunikativförmåga
Självständig och strukturerad med förmåga att prioritera arbetsuppgifter


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2024
  • Ansök senast: 13 januari 2025

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Strategisk inköpare

Strategisk inköpare

15 december 2024

13 december 2024

13 december 2024