OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en driven inköpare som vill ta dig an en utmaning hos en av våra kunder inom läkamedelsbranschen? Just nu söker vi en operativ inköpare på 50% till vår kund i Malmö. Du kommer i den här inköpsrollen att vara ansvarig för det operativa inköpet av indirekt material på företaget. Den här tjänsten kan vara en tjänst både för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på 50% eller dig som endast vill arbeta 50% av olika anledningar. Oavsett kan detta vara din nästa spännande utmaning! Sök redan idag!
Deltid, kontorstid på plats hos kund. Gärna uppdelat på 2-3 dagar/vecka.
Uppdrag med start omgående till och med mars 2023.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som operativ inköpare hos vår kund kommer du arbeta tillsammans med två andra inköpare inom Supply Chain och i din roll ha ansvar för de indirekta materialet till företagets verksamhet. Du kommer arbeta i affärssystemet AX och med diverse orderhantering, avrop och lagerhantering. Fakturering kan även komma att ingå i rollen.
Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen behöver du:
erfarenhet som inköpare eller en vidareutbildning inom inköp/logistik
vara driven och självgående
ha analytiskt tänkande
prata och skriva på svenska och engelska obehindrat
ha en vana eller vilja av att arbeta mycket under eget ansvar och med deadlines
Meriterande om du tidigare arbetat i affärssystemet AX.
Som person ser vi att du är driven, självgående och har en positiv attityd. Du är van vid och gillar att arbeta tillsammans med andra och motiveras av den dagliga problemlösningen som uppkommer i en operativ inköpsroll.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2022-05-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044