Operativ Inköpare

Arbetsbeskrivning

Presentation

För ett hyruppdrag hos kund söker vi nu en operativ inköpare. Uppdragtiden stärcker sig från första september och beräknas fortgå fram till årsskiftet. Vi söker dig som är engagerad och van att balansera olika prioriteringar och som dessutom har ett intresse för teknik! Varmt välkommen med din ansökan, observera den korta ansökningstiden!

Arbetsuppgifter

Du arbetar med inköp inom ett produktområde på ett teknikföretag. Rollen innebär en fartfylld vardag med mycket kontakter och administration.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning och/eller erfarenhet av operativt inköp. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning. Du har god datorvana med erfarenheter av MS Office samt något av de större affärssystemen.

Som person är du utåtriktad, målinriktad samt har en god analytisk förmåga. Du har en förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. Du är noggrann, metodisk och van vid att hålla många bollar i luften samtidigt.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Poolia kan erbjuda flera möjligheter till dig som är ingenjör eller har en teknisk bakgrund. Våra uppdragsgivare finns inom miljö-, energi-, skogs-, fordons-, läkemedels-, livsmedels-, process- och produktionsindustrin. Oavsett om du vill arbeta på ett stort eller litet företag, inom privat eller offentlig sektor, så har vi en tjänst för dig. Vi förenar människor och teknik!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 6 juli 2015

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


24 november 2024

Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024