OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en operativa inköpare med start omgående. Uppdragets längd är tre månader då denna tjänst gäller ett pågående projekt.
Dina arbetsuppgifter
Som operativ inköpare hos vår kund kommer du arbeta med i ett projekt med att:
• orderläggning och orderbevakning.
• ha kontakter internt och externt gällande inköpsfrågor.
• aktivt delta i företagets arbete kring avvikelsehantering och ständiga förbättringar.
• arbeta förebyggande för att undvika felaktiga leverantörsfakturor.
• förekommande administrativa sysslor.
Din profil
Du har nyligen avslutat en relevant utbilding inom inköp, logistik eller ekonomi eller har tidigare erfarenhet av liknande arbeten. Goda kunskaper i affärsystem krävs och det är meriterande att ha arbetat i IFS. Det är ett krav för tjänsten att du har bra kunskaper i engelska. Som person ska du vara strukturerad, effektiv och serviceinriktad.
Ansökningsförfarande
Tillsättning kommer att ske löpande så tveka inte att ansöka redan idag. Har du frågor om tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare, David Herrwaldsson på david.herrwaldsson@industrikompetens.se.
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23