OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Industrikompetens i Östergötland AB
Industrikompetens i Östergötland AB
För kundsräkning söker vi nu en operativ inköpare med start omgående. Uppdraget är tillsvidare.
Dina arbetsuppgifter
Som operativ inköpare hos vår kund kommer du arbeta med att:
• orderläggning och orderbevakning.
• ha kontakter internt och externt gällande inköpsfrågor.
• aktivt delta i företagets arbete kring avvikelsehantering och ständiga förbättringar.
• arbeta förebyggande för att undvika felaktiga leverantörsfakturor.
• förekommande administrativa sysslor.
Din profil
Du har nyligen avslutat en relevant utbilding inom inköp eller har tidigare erfarenhet av liknande arbeten. Goda kunskaper att arbeta i affärsystem krävs och det är meriterande att ha arbetat i IFS. Som person ska du vara strukturerad, snabb och serviceinriktad.
Ansökningsförfarande
Tillsättning kommer att ske löpande så tveka inte att ansöka redan idag. Har du frågor om tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare, David Herrwaldsson på 013-32 94 10 eller david.herrwaldsson@industrikompetens.se
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Våra kunder finns främst inom industri och IT men även på den offentliga sidan. Rekrytering, bemanning och omställning ingår i vårt tjänsteutbud liksom kundunika och standardiserade undersökningar. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor i Östergötland och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23