Operativ Inköpare - Ängelholm

Operativ Inköpare - Ängelholm

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag
   

Är du serviceinriktad, kommunikativ och har erfarenhet ifrån arbete på inköpsavdelning?  

Om tjänsten:
Vi söker för start i augusti en inköpare till ett tillverkande företetag i Ängelholm. I rollen ingår att planera och utföra avrop gällande inköp av exempelvis material till produktionen samt även förpackningsmaterial/ emballage med mera. Du behöver ha en god förmåga att se och uppfatta status och behov framåt, men även en förståelse för produktionens förbrukningsmönster och behov. Arbetet ställer krav på fingerspetskänsla samt vana ifrån arbete i ERP-system. 

Arbetstiderna är förlagda till kontorstider (8.00 - 16.30). Tjänsten är inledningsvis 6 månader men med eventuell möjlighet till förlägning. 

Krav för tjänsten: 
Krav för tjänsten är att du har goda kunskaper av att arbeta i Excel och ERP-system, alternativt andra affärssystem. Tidigare erfarenheter ifrån arbete med operativt inköp är ett krav. Du behöver ha ett strukturerat arbetssätt, och har stor vana att arbeta digitalt. Eftersom tjänsten innefattar mycket kommunikation är det viktigt att du har goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift.  


Dina personliga egenskaper: 
Vi lägger stort vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är driven, flexibel och har en positiv inställning. Arbetsuppgifterna utförs i nära samarbete med övriga funktioner och som person är du serviceinriktad, kommunikativ och har en mycket god samarbetsförmåga. Du ser lösningar och möjligheter i stället för problem.

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2024
  • Ansök senast: 19 juli 2024

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Purchaser

Purchaser

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024