Operativ inköpare för konsultuppdrag

Arbetsbeskrivning

Är du en person som har erfarenhet som operativ inköpare? Gillar du att arbeta i ett högt tempo, är du strukturerad och bra på att prioritera? Då kan det vara dig vi söker!

Vad kommer du att göra?
Som operativ inköpare kommer du att ansvara för avrop, leveransbevakning och orderhantering med ett starkt driv och målmedvetenhet att få hem material i tid. Du ser vidare till att inköpsaktiviteterna anpassas till företagets inköpspolicy och rutiner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att bevaka leveranser, beställa material, uppföljning och dokumentation. 

Vem är du?
För att arbeta som operativ inköpare behöver du ha eftergymnasial utbildning inom inköp eller logistik. Det är en klar fördel om du har goda kunskaper inom ett eller flera affärssystem, Microsoft Office, samt i övrigt god datorvana. Du bör vara affärsinriktad, driven, strukturerad, lyhörd och resultatorienterad samt ha en god kommunikativ förmåga. Ett annat krav är att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, eftersom du väntas ha regelbunden kontakt med såväl nationella som internationella leverantörer.

Placeringsort: Västerås
Arbetsperiod: start början av mars till slutet av juni med möjlighet till förlängning
Omfattning: 100 %, dagtid på vardagar

Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Anställningen i vår konsultverksamhet bygger på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss och givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig, för att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Ansökan
Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi jobbar med löpande urval. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Susanne Johansson, 076-134 49 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Carlbäck

Malin Ljungquist
019-70 70 632
Lotta Carlbäck
019-70 70 631
Malin Ljungquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Örebro AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2023
  • Ansök senast: 7 mars 2023

Besöksadress

Mogölsvägen 4
None

Postadress

Mogölsvägen 4
JÖNKÖPING, 55593

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024