Operativ inköpare för konsultuppdrag hos Recipharm

Operativ inköpare för konsultuppdrag hos Recipharm

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en operativ inköpare som kan vara med och stötta avdelningen under ett pågående systembyte.

Har några års erfarenhet av inköp, leveransbevakning eller orderläggning? Då borde du kolla in det här konsultuppdraget!

Arbetsbeskrivning
I din roll som operativ inköpare arbetar du med inköp, kravställning av leverantörer och med ständiga förbättringar med en kostnadseffektiv materialförsörjning som mål.  

Ett urval av arbetsuppgifter:

- Utföra inköp
- Bevaka inleveranser
- Underhålla affärssystemet med avtalade artiklar
- Reklamationshantering
- Upprätta prognoser

Vem söker vi?
Vi söker dig som har arbetat några år med operativt inköp. Du har god systemvana och har med fördel arbetat i M3 och/eller SAP. Vidare kommunicerar du väl på svenska såväl som engelska.

I din roll kommer du att ha många interna och externa kontakter och vi ser därmed att du är en kommunikativ och relationsskapande person. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt och tar egna initiativ i ditt arbete.

Då företaget är mitt i ett pågående systembyte ställer rollen krav på att du som konsult är självgående och flexibel och snabbt sätter dig in i arbetsuppgiften.

Information och ansökan
Detta är en tidsbegränsad anställning på 6 månader. Du är anställd av AxÖ Consulting men arbetar hos Recipharm. Vid frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultchef Angelica Mäenpää på telefon: 076-636 61 75 eller mejl: angelica.maenpaa@axoconsulting.se. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Konsultuppdrag via AxÖ Consulting
Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande samt ett bra sätt att få fart på karriären. För att du skall trivas erbjuder vi dig trygga anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre.

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

Operativ inköpare till Göteborg

Operativ inköpare till Göteborg

25 november 2024