OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
Har du erfarenhet av inköp inom industrin eller annat område och är redo för nya utmaningar? Är du även driven och lättlärd? Då kan du vara den vi söker!
På uppdrag åt kund söker vi omgående efter dig som vill arbeta med inköp inom industrin.
Dina arbetsuppgifter kommer att fokusera mest på offertförfrågningar, upphandlingar, kontakt med leverantörer och löpande inköpsprocesser. Du ska kunna starta inom cirka 3 veckor och även vara öppen för en del kortare resor i södra Sverige.
Din profil
Som sökande har du utbildning inom inköp, ekonomi eller annan likvärdig utbildning. Vidare bör du ha minst 1-5 års erfarenhet av upphandlingar och offertförfrågningar. Starkt meriterande är erfarenhet av inköp inom industrin. Du behärskar excel och övriga officeprogram och känner dig bekväm med att formulera dig på engelska.
Som person är du driven, flexibel och lättlärd.
Rekrytering sker löpande, så vänta inte med din ansökan!
Start: Omgående!
Arbetstid: Dagtid, heltid.
Arbetsort: Varberg
Välkommen med din ansökan till www.maxkompetens.se!
Om oss
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111