OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund Camfil Sverige AB i Trosa söker vi en operativ inköpare för ett konsultuppdrag med start i början av januari..
Är du redo för nya utmaningar och har erfarenhet av att arbeta operativt inom inköp? Då är den här rollen som operativ inköpare rätt för dig! Du kommer att vara anställd av oss på TNG men arbetar hos Camfil i Trosa tillsammans med övriga teamet på inköpsavdelningen. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
• Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
• Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
• Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom ekonomi och administration. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I uppdraget som Operativ inköpare kommer du att vara en del av inköpsteamet om 4 personer. Du arbetar dagligen med vår kunds inköpshantering där du har daglig kontakt med såväl interna som externa parter, via telefon och mejl. Du kommer bland annat att arbeta med:
• Lägga och skicka order
• Orderbevakning
• Säkerställa att materialet kommer hem i rätt tid i rätt kvantitet
• Följa upp avvikelser och hantera rapportering
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Rollen omfattar heltid vardagar 08.00-17.00, fredagar 08.00-15.45. Rollen är placerad i Trosa och du förväntas vara på kontoret tillsammans med övriga i teamet. Du rapporterar till Inköpschefen.
VEM ÄR DU?
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, men för att vara aktuell för denna roll tror vi att du;
• Har erfarenhet av att arbeta operativt med inköp
• Har god datorvana och tidigare erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem
• Det är meriterande om du har arbetat i Microsoft Dynamics 365
• Kan svenska och engelska i såväl tal som skrift
Som person har du lätt för att lära och sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter och system. Rollen omfattar mycket administration där noggrannhet och sinne för siffror är avgörande för att du ska trivas. Du är van att kommunicera med många olika kontaktytor, såväl internt som externt, såväl per mejl som i telefon.
Du är nyfiken, har lätt för att lära samtidigt som du gärna delar med dig av dina erfarenheter. Du förstår vikten av att följa upp ärenden Du arbetar bra såväl självständigt som i grupp.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG Tech och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07